Ettevõtte Clover filosoofia Credo – Head tooted, head töötajad, hea ettevõte.
Ettevõtte filosoofia – teha käsitöölised üle maailma õnnelikuks.
Nägemus – Saada maailma juhtivaks ettevõtteks inimeste elu rikastava käsitöötööstuse alal.
Tegevuskoodeks – Kliendi rahulolu poole püüdlemine. Suunitlus pakkuda ainulaadseid tooteid ja teenuseid, mis ületavad klientide ootusi, seades esikohale toodete ja teenuste ohutus ning kvaliteet.
Globaalse keskkonna säilitamine – Loome oma ettevõtte tegevuse igas etapis tooteid ja teenuseid, arvestame keskkonna, inimeste tervise ja ökosüsteemiga ning väärtustame planeeti.
Pühendumine õiglasele ja ausale ettevõtteeetikale – Kohelda teisi austuse ja kaastundega, seista nende kingades ning luua aus ja elujõuline töökoht.Luua töökoht, kus me kõik saame olla uhked selle üle, mida teeme ja kus me töötame. Luua keskkond, kus kõigil liikmetel on tugev tahe ja vaim. Võtta sõnade ja tegude eest alati vastutus siiralt ja heas usus, mitte ainult järgides seadusi ja määrusi, sotsiaalseid norme ja sisereegleid, vaid ka viia läbi ausat ja vaba konkurentsi ning ausat äritegevust. Austada inimeste põhiõigusi ja erinevaid väärtusi ning mitte diskrimineerida ega ahistada kedagi soo, vanuse, rassi, usutunnistuse, rahvuse või puude alusel.